zooloo
Administrator

Registered: Jan 2003
Viktig info till dig som vill bli medlem här!
Ni som reggar er på forumet måste ange er "location" annars riskerar ni att bli bannade eller listade som spammare då jag listar c:a 10st spammare per dygn som vill ge oss jättemysiga porrlänkar eller fiska. Man kan bli rätt trött på dessa om ni förstår.
Location innebär platsen/orten där man bor och borde vara ganska enkel fakta att fylla i i sin userpanel.
Kontakta mig om ni vill ha hjälp! Jag hjälper er gärna med detta om ni inte kan!
Om ni igonerar detta o raderas så får ni helt enkelt finna er i att ert IP kan bli bannat - och det är permanent - jag har försökt nå ut till nyreggade med denna info i 6månader i samband med registrering med uselt resultat - ni som bannas ska iaf få chansen att regga er på andra internationella forum och få alla nödvändiga länkar till andra forum i england, usa och australien.
Om någon av er har bra skills att sålla bottar från riktiga users så kontakta mig så kan ni få ansvar för nyreggade, meddela mig om ni vill ta det ansvaret på heltid.
mvh zooloo